luni, 14 mai 2012

 

Voluntari la Let’s do it Romania!


Sambata, 12 mai, am participat la actiunea de ecologizare Let’s do it Romania!, hotarati sa ne facem cat mai bine treaba.
Ne-am adunat cu mic, cu mare, copii, tineri, parinti, personal in Parcul Municipal pentru a ajuta la curatarea zonei respective. La ora 9, eram toti prezenti si pregatiti de actiune.
Astfel ca dupa ce ne-am echipat cu manusi si saci, am impanzit parcul in cautarea gunoaielor ce nu isi aveau locul pe frumosul spatiu verde.
La finalul actiuni am fost foarte mandri sa vedem ca parcul a ramas curat in urma noastra, iar mizeria statea în saci.
Copiii si tinerii cu dizabilitati au demonstrat ca in ciuda problemelor de sanatate cu care se confrunta le face deosebita placere sa ajute.

Pamantul are nevoie de noi nu doar pentru ecologizare, ci si pentru pastrarea curateniei!

Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?