duminică, 18 iunie 2006

 

Un proiect frumos pentru copiii Europei

In urma cu cateva luni bune, un mesaj de pe listele de discutii mi-a atras atentia. O organizatie din italia cauta parteneri pentru un proiect care suna super: un desen animat despre Uniunea Europeana, gandit de copii. Un proiect finantat de Comisia Europeana, prin programul Socrates - Masuri insotitoare.
Ne-am aratat atunci gata sa devenim parteneri, si coordonatorii de proiect de la Carrefour Europeo Reggio Emilia ne-au primit cu bratele deschise. Si iata ca la sfarsit de luna februarie 2006 ne-am intalnit in Italia. Eram parteneri din 4 tari (alaturi de italieni si noi mai erau Centrul Regional de Educaţie pentru Adulţi Ganderkesee-Hude din Germania şi Centrul de Tineret Haskovo – Bulgaria), caci cei din Slovenia - Casa Europei Bratislava - nu au ajuns de aceasta data.
Carla, Andrea si colegii lor au avut grija ca sederea noastra - a mea, a lui Rolf si Lili - sa fie, desi obositoare din cauza programului de lucru incarcat, una placuta, totusi. Ne-am simtit ca intre prieteni, si rezultatele au fost excelente. Am reusit sa stabilim toate detaliile legate de felul in care vom lucra, si un program strict.
Am stabilit si ca urmatoarea intalnire va fi la Rolf, in apropiere de Bremen, la Ganderkesee-Hude, asa cum si-a dorit Primarul localitatii si a transmis prin Rolf invitatia. Si am stabilit chiar si ca vom mai colabora si in viitor.
Dupa care ne-am intors fiecare acasa, la treaba! Si este destula, caci nu noi vom construi acest desen animat avand ca subiect Uniunea Europeana. Il vor gandi si desena copiii de la scoli, de la Centrul Esperando, de la gradinite. Si asta e o munca serioasa...

Daniel

Comments: Trimiteți un comentariu

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?